Wednesday 28 December 2011

2011. gada filmas

            Gads strauji tuvojas beigām ... tik tikko aizritējuši Ziemassvētki... un tagad ir pienācis tas brīdis, kad varam ērti ieritināties dīvānos, priecāties par dāvanām un iedzert tēju kopā ar gremošanas zālēm(jo kā mēs zinām - Ziemassvētki = ēd, kamēr krīti). Šajā sakarā arī mani ir piemeklējis līdzīgs liktenis un tagad mokos ēdiena izraisītā agonijā. *teksts, kas sīki un smalki izskaidro manu pašreizējo stāvokli*...
            Tomēr par to tur, to kino runājot - apkopoju desmit šogad ražotas filmas, kuras varu ieteikt pievienot savam kino-plauktam. Labas, sliktas, viduvējas? Nezinu, bet šīs desmit bija tās, kuras pirmās iešāvās manā ēdiena pārbāztajā galvā(laikam jau, ka sliktas nebija ja iešāvās)
            Kur paskaidrojumi? Šoreiz tādu nebūs, un jums nāksies iztikt ar intuīciju un smukām bildēm, kā arī, lai man piedod visi Normunda Naumaņa un Ditas Ritumas kloni, ka savā sarakstā neiekļāvu gabalus, kā Melanholija, Dzīvības koks, u.c. lielo cilvēku filmas. Manuprāt, tās tāpat nedaudz krīt ārā no meinstrīmā sestdienas vakara kino rāmjiem(jebšu tām filmām par kurām es te rakstu), kā arī nevarētu teikt, ka mani šie gabali dziļi aizķēra un es tagad slauku dvēseles asaras katru reizi, kad izdzirdu šo filmu nosaukumus. . . 
             Desmit filmas, kuras man no 2011. gada palika/-s atmiņā:

Warrior










Midnight in Paris










Drive










The Artist










Another Earth










A Separation










50 / 50










Moneyball










Troll Hunter

Tyrannosaur










*Būtu noderīgi, ja Tu, cienījamais lasītāj, atstātu komentāros kādu ieteikumu šī gada filmu kandidatūrām, jo ļoti iespējams esmu ko palaidis garām vai arī vienkārši - aizmirsis.

4 comments:

  1. Daļu gan neesmu redzējis, bet tās, kuras esmu tās labas.
    Klāt vēl vajadzētu pēdējo Poteru. Kā nekā sāgas noslēgums.

    ReplyDelete
  2. Tavam sarakstam vēl piemestu:
    Rise of the Planet of the Apes
    Tree of Life
    The Ides of March (Ryan Gosling)
    In Time
    Crazy, Stupid, Love.(tik laba,+ Ryan Gosling)
    X-Men: First Class

    ReplyDelete
  3. Piekrītu par ieteiktajām + Ryan Gosling esība filmai jau piedod kaut kādu "krutumu". (vismaz pēdējā laika filmām tā totally ir)

    ReplyDelete
  4. Laikam šitā:
    I Am Number Four
    Adjustment Bureau
    Limitless
    Lincoln Lawyer
    Source Code
    Arthur
    Your Highness
    Pirates of The Caribbean 4
    Colombiana
    Our Idiot Brother
    Horrible Bosses

    ReplyDelete